У середньому діти проводять перед екраном від 2,5 до 3,5 годин на добу, а дитяча аудиторія становить близько 25% від числа всіх телеглядачів.З найперших років існування телебачення і радіомовлення для дитячої аудиторії вчені і практики були єдині в думці, що цей процес має величезний виховнй і освітній потенціал.До теми дитячого телебачення немає байдужих, тому що всі ми родом з дитинства. Всесвітній день дитячого телебачення і радіомовлення – одне з найбільш світлих і добрих свят. Воно закликає не забувати про наших найулюбленіших маленьких телеглядачів і нагадує дорослим про те, що і вони колись були дітьми.
Святкову дату оголосили представники Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Канні у квітні 1994 року. З тих пір кожен рік і кожну першу неділю грудня всі провідні теле-та радіокомпанії світу надають ефір дітям та дитячим передачам. У 2009 році свято переїхало в першу неділю березня.Багато хлопчиків та дівчаток, можливо, коли-небудь будуть працювати на телебаченні. Таланту їм не бракує, вони знаходять гострі питання для всіх.