Свято Дня подяки співробітникам відзначають в першу п’ятницю березня. Вперше проведен в 1995 році. Святкові заходи включають відкрите вираження вдячності на адресу своїх співробітників з боку роботодавців всіх галузей.Загальна чисельність населення світу на сьогодні становить близько 7,7 мільярда чоловік. Співробітниками в різних компаніях і організаціях є близько 3,3 мільярда чоловік. Отже майже половина всіх людей на планеті проводять більшу частину свого дня на роботі. При цьому мало хто з них знає, що існує особливий день, коли їхні роботодавці можуть подякувати своїм працівникам за ревну працю і зусилля, які ті докладали на роботі протягом усього року. Свято є далеко не таким популярним, як День шефа, і це, на нашу думку, велике упущення. Звичайно, начальники є дуже важливими, але що б робили вони без мільйонів (вибачте, мільярдів) своїх працьовитих і відданих підлеглих?День подяки співробітникам, який відзначається в першу п’ятницю березня, насправді є неофіційним святом, але даний факт не робить цей день менш важливим. Святкувати його запропонував Боб Нельсон, один з членів Ради засновників асоціації Recognition Professionals International, «щоб привернути увагу всіх роботодавців у всіх галузях до визнання заслуг своїх співробітників». День вперше з’явився в календарі у 1995 році. З тих пір його регулярно відзначають в США, Великобританії та Канаді.Науково доведено, що визнання і повага з боку оточуючих роблять людину більш щасливою і благополучною. Те саме є справедливим і для людей на роботі. Недавні дослідження показують, що визнання з боку начальства є важливим фактором, що сприяє задоволеності і зацікавленості співробітників, що, в свою чергу, сприяє підвищенню продуктивності їх праці та успішності компанії в цілому. Тому все більше компаній і організацій починають бачити в цьому дні можливість подякувати своїм співробітникам.Ось кілька ідей для роботодавців, як можна відзначити День подяки співробітникам.Отже, ви можете висловити вдячність вашому персоналу за лояльність і старанність- запросивши їх на обід або замовивши обід в офіс. Це не надто оригінальне, але завжди безпрограшне рішення;- організувавши тимбілдинг. Обміркуйте список веселих та захоплюючих заходів (в рамках вашого бюджету), а потім дозвольте своїй команді самій вирішити, куди саме вони хочуть відправитися і чим зайнятися. Це можуть бути різноманітні квести, захоплюючі тренінги (не пов’язані з роботою), кулінарні битви, уроки катання на ковзанах або щось інше. Головне – щоб всім було цікаво, весело і всі були залучені. Тоді, можливо, і кілька років по тому ваші співробітники будуть згадувати, як добре вони провели цей час. А ви отримаєте більш згуртований колектив, більше взаємної підтримки і взаємоповаги, тренування вміння працювати в команді. Як наслідок усього цього – більш висока ефективність праці і менша плинність кадрів;- подарувавши їм подарунки. Є так багато чудових ідей для таких подарунків, що їх важко перерахувати. На додачу до невеликого сувеніру ви можете вручити кожному співробітнику листівку, в якій буде написано, як сильно і за що ви його цінуєте;- відпустивши раніше. Ще одне рішення, яке всім сподобається. До того ж п’ятниця;- не забуваючи продовжувати бути вдячним і в інші дні. Коли співробітник викладається на роботі, скажіть йому, як високо ви цінуєте його зусилля. Коли команда справляється з важким завданням, відсвяткуйте досягнення. Продумайте систему фінансової винагороди за видатну роботу.Річард Бренсон одного разу сказав: «Тренуйте людей настільки добре, щоб їм захотілося піти. Ставтеся до них так добре, щоб їм захотілося залишитися ». Зробіть вдячність і повагу до підлеглих невід’ємною частиною вашого стилю керівництва.