Завдання психологічної служби (протягом року за запитом):
· Створення умов для формування особистості , що розвивається ,що передбачає здібності до аналізу планування і рефлексії
· Створення психологічного клімату в навчальному закладі , здійснюючи аналіз міжособистісних стосунків на рівнях : учитель - учень , учень - учень , учитель - учитель , адміністрація - учитель .
· Сприяння повноцінному особистісному і інтелектуальному розвитку дітей , їх успішній соціалізації на кожному виховному етапі
· Психологічний супровід розвитку дітей та учнівської молоді
· Виявлення готовності дитини до школи
· Індивідуальна робота для визначення труднощів адаптації під час переходу з початкової до середньої школи
· Консультування вчителів , батьків з питань індивідуального підходу в роботі з такою категорією дітей
· Робота з дітьми «групи ризику» ( індивідуальна , психокорекційна робота , допомога у поданні психотравмуючих ситуацій , залучення до участі в тренінгових групах ; своєчасне направлення дітей до логопеда , психотерапевта ,психіатра );
· Здійснення ранньої профілактики педагогічної занедбаності дітей та підлітків
· Профілактика правопорушень серед неповнолітніх
· Стимулювання учнів на здоровий спосіб життя ( попереджувальні заходи щодо проблем СНІДу , наркоманії ,паління , ранньої вагітності тощо )
· Консультування з особистих проблем
· Робота з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями (психодіагностика дітей з високими інтелектуальним потенціалом, виявлення обдарованих і талановитих дітей , індивідуальні психологічні консультації для таких дітей та їх батьків)
· Допомога в професійному самовизначенні старшокласників ( групова діагностика професійних нахилів , інтересів , здібностей)
· Орієнтація на профільне навчання (діагностика задатків підлітків ,їх направленість ,консультація з боку вибору навчального профілю, комплектування профільних класів)
· Робота з учнями старшого віку ( виявлення психологічної готовності до «дорослого» життя
· Діагностика особистого розвитку
· Діагностика учнів для визначення і з'ясування причин асоціальної поведінки, безпритульництва ,крадіжок, алкоголізму, токсикоманії низької успішності
· Здійснення соціально - педагогічної реабілітації учнів які з тих чи інших причин не відвідують школу ,попали під вплив псевдо релігійних культів , знаходяться у скрутному життєвому становищі
· Запобігання конфліктам в учнівських колективах ( соціометричні дослідження в класах, консультування кл. керівників за результатами дослідження )
· Попередження суіцидальної поведінки дітей та підлітків (соціометричні дослідження в дитячих колективах )
· Дослідження проблем в педагогічному колективі
· Психологічне консультування педагогів, класних керівників
· Психологічна допомога вчителям